۰۹۳۵۸۳۹۹۲۸۳

شعبه مرکزی اصفهان: میدان آزادی، ابتدای خیابان ملاصدرا، فرعی 13، پلاک 52

Top

مدرسه کسب و کار پویتک برگزار می شود

مدرسه کسب و کار پویتک برگزار می شود
پویتک در رسانه ها

به گزارش روابط عمومی ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدرسه تابستانی کسب و کار پویتک، یک دوره آموزشی-کاربردی است که از شانزده مرداد تا سیزده شهریور ۹۸ برای سومین بار در شهر اصفهان با حضور مربیان تراز اول حوزه کسب و کارهای نوپای کشور برگزار می‌گردد. این رویداد ۲۹ روزه شامل ۱۲ کارگاه آموزشی است که در ۴ آخر هفته متوالی برگزار می‌شود و مخاطبین آن دانشجویان، فارغ التحصیلان، تیم‌های استارتاپی و شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا هستند.

تیم‌های تشکیل شده در رویداد می توانند، از شنبه تا سه‌شنبه، در فضای کاراشتراکی پویتک حضور یابند و با همراهی مربیان، مباحث مربوط به هفته را، حول ایده و مدل کسب و کار خود تمرین و پیاده سازی نمایند.

به این ترتیب در هفته نخست، مباحث کار تیمی و مدیریت چابک و تفکر طراحی، طراحی مدل کسب و کار و مدل‌های درآمدی به صورت کارگاهی مطرح می شود. در این هفته تیم‌های اولیه، حول ایده های فردی شکل گرفته و در طول هفته به طراحی مدل کسب و کار می پردازند. در پایان هفته، تیم‌ها با ارائه مدل‌های  طراحی شده و داوری آن‌ها، به هفته دوم راه یافته و افراد تیم‌های حذف شده، به تیم های پذیرش شده می پیوندند.

در هفته دوم موضوعات گفتگو با مشتری، اعتبارسنجی mvp و ابزارهای ساخت آن نظیر سایت سازها و اپلیکیشن سازها بررسی می شود. طی این هفته، تیم‌ها به ساخت و ارائه کمینه محصول پذیرفتنی خود خواهند پرداخت.

در هفته سوم مباحث شاخص‌های کلیدی عملکرد، دیجیتال مارکتینگ و ابزارهای آن و طراحی کمپین ارائه می گردد و تیم ها با طراحی یک کمپین واقعی، بودجه تخصیص یافته به تیم خود از طرف مدرسه را، مدیریت می کنند.

در هفته چهارم نیز مباحث مالی و حقوقی برای استارتاپ‌ها و ارائه به سرمایه گذار به صورت کارگاهی ارائه می‌شود و تیم‌ها به جمع بندی دوره پرداخته و در روز پایانی رویداد، کسب و کار طراحی شده ی خود به داوران ارائه می نمایند.

منتشر شده در: وبسایت ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی

Date