۰۹۳۵۸۳۹۹۲۸۳

شعبه مرکزی اصفهان: میدان آزادی، ابتدای خیابان ملاصدرا، فرعی 13، پلاک 52

Top

برگزاری کارگاه‌های آموزشی به‌طور هم‌زمان در اکوسیستم کارآفرینی تهران و اصفهان

برگزاری کارگاه‌های آموزشی به‌طور هم‌زمان در اکوسیستم کارآفرینی تهران و اصفهان
پویتک در رسانه ها

رویداد «مدرسه مهارت‌های نرم» به کوشش مرکز گسترش کسب‌وکارهای پویتک در اصفهان، هم‌زمان با تهران درحال برگزاری است.

باشگاه کارآفرینی تیوان، پس از نیازسنجی‌های صورت گرفته و باهدف تقویت مهارت‌های نرم کارآفرینان جوان کشور، دوره‌ای با عنوان «مدرسه مهارت‌های نرم» طراحی و تدوین کرده است و در نظر دارد این مهارت‌ها را در قالب آموزش و تمرین و با استادان برجسته که در داخل و خارج از کشور مشغول فعالیت‌اند به اجرا درآورد. این رویداد که از ۵ بهمن‌ماه آغاز و تا ۲۹ بهمن‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، در چهار فاز اصلی مهارت‌های فکری، مهارت‌های تیمی، مهارت‌های ارتباطی و مهارت‌های عمومی در حال اجرایی شدن است.

مرکز گسترش کسب و کارهای پویتک نیز باهدف برقراری عدالت آموزشی و توانمندسازی زیست‌بوم کارآفرینی شهر اصفهان، امکان بهره‌گیری علاقه‌مندان و فعالان حوزه اکوسیستم کارآفرینی اصفهان از کارگاه‌های «مدرسه مهارت‌های نرم» را به‌صورت مجازی و گروهی فراهم کرده است.

کارگاه‌های «تفکر استراتژیک، مهارت حل مسئله، گیمیفیکیشن و تاثیرات آن و انتقال تجربه» عنوان اصلی‌ترین دوره‌های این رویداد است. با توجه به این‌که کارگاه‌ها یک‌روزه هستند، حضور صرفاً مجازی در چنین رویدادهایی خسته‌کننده خواهد بود. به این ترتیب، مجموعه پویتک برنامه‌ریزی کرده تا «مدرسه مهارت‌های نرم» هم‌زمان با تهران(تیوان)، به‌صورت ترکیب حضور فیزیکی- مجازی برگزار شود. در این روش، کارگاه به‌صورت آنلاین و بر روی پرده در پویتک پخش می‌شود و هنگامی‌که در کارگاه اصلی مخاطبان تمرین می‌کنند یا زمان استراحت است، شرکت‌کنندگان در اصفهان نیز در کنار یکدیگر تمرین و شبکه‌سازی می‌کنند و گپ می‌زنند. علاوه بر این در زمان برگزاری رویداد، امکان پرسش و پاسخ به‌صورت آنلاین نیز وجود دارد.

کارگاه تفکر استراتژیک ۵ بهمن‌ماه با استقبال خوب شرکت‌کنندگان به‌طور هم‌زمان در تیوان و پویتک برگزار شد. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در سایر کارگاه‌ها می‌توانند به سایت ایونت سنتر مراجعه کنند.

منتشر شده در: وبسایت مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا

Date