۰۹۳۵۸۳۹۹۲۸۳

شعبه مرکزی اصفهان: میدان آزادی، ابتدای خیابان ملاصدرا، فرعی 13، پلاک 52

Top

اکران گروهی کارگاه «اصول مذاکره و ارائه آن به سرمایه گذاران»

اکران گروهی کارگاه «اصول مذاکره و ارائه آن به سرمایه گذاران»
مدرسه فینتک

چگونگی برگزاری رویداد در پویتک

با هدف برقراری عدالت آموزشی و توانمندسازی زیست‌بوم کارآفرینی شهر اصفهان، با کمک و پیگیری پویتک، امکان استفاده رایگان ساکنان شهر اصفهان از مجموعه وبینارهای هفته فناوری مالی فراهم گردید. در این روش، وبینار در پویتک اکران خواهد شد، و امکان پرسش و پاسخ با مدرس وجود خواهد داشت. همچنین این رویداد فرصت خوبی است تا به صرف یک نوشیدنی گرم، شبکه‌سازی کنیم و گپ و گفت کوتاهی داشته باشیم.

این کارگاه، به صورت مستقیم در پویتک «اکران» خواهد شد و امکان پرسش و پاسخ با مدرس دوره بصورت آنلاین وجود دارد.

معرفی دوره

با بروز تغییرات عمده در جوامع بشری، فناوری‌ها و مدل‌های کسب و کار هر روز شاهد ایجاد نوآوری‌هایی هستیم که زندگی را دچار تغییرات چشمگیری می‌کند.در سالهای اخیر تحول دیجیتال در بانک‌ها آغاز شده و در سطوح مختلف در جریان است و روند جدیدی در دنیا در شرف وقوع است که از آن به عنوان بانکداری باز یاد می‌شود با این دیدگاه شرکای تجاری با طراحی مدل کسب و کار اختصاصی خود به ارائه سرویس‌های سفارشی سازی شده به دسته‌های خاص مشتریان بر روی پلتفرم بانک‌های بزرگ می‌پردازند. این سرویس‌ها با ترکیب سرویس‌های بانکی و سایر سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز مشتریان و با استفاده از فناوری‌های نوین نیازمندی‌های مشتریان را برطرف کرده و تجربه جدیدی از دریافت سرویس و خدمات را به آنها ارائه می‌دهند.کسب و کارهایی که به ارائه سرویس‌های اینچنینی می‌پردازند به عنوان فین تک شناخته می‌شوند فین تک‌ها در ابتدا به عنوان رقبای بانک‌ها شناخته می‌شدند اما امروزه همکاری بانک‌ها و فین تک‌ها اجتناب ناپذیر است.

قوانین و مقررات حوزه فینتک

به عنوان بنیانگذار یک استارتاپ حتما در موقعیت های مکانی و زمانی متفاوتی برای ارائه استارت آپ تان قرار خواهید گرفت. خیلی مهم است که بتوانید ارائه خوب و تاثیرگذاری از استارت آپ تان به مخاطبان و به خصوص سرمایه ‏گذاران داشته باشید، چرا که خیلی از اوقات عدم موفقیت در جلب نظر سرمایه ‏گذاران باعث عدم موفقیت در پیشبرد و توسعه کسب و کارتان میشود. اگر به عنوان بنیانگذار نتوانید سرمایه مورد نیاز را تامین یا جذب کنید باید با رویایی که در صدد تحققش هستید خداحافظی کنید. لازمه یک ارائه خوب تمرین فراوان هست که ما توصیه می‏کنیم آن را جدی بگیرید. زمانی که اقدام به ارائه استارت آپ تان در مقابل مخاطبان می‏ کنید حتما هدف خاصی را دنبال می‏کنید. این هدف میتواند شامل جلب نظر مثبت داوران در رقابتهای استارت آپی باشد یا اخذ مشاوره از یک منتور یا کارآفرین باتجربه و یا جلب نظر مثبت سرمایه‏ گذاران و جذب سرمایه از آنها.

پس خیلی مهم است مواردی که مخاطب شما و به طور خاص سرمایه ‏گذاران در ارائه‏ های استارت آپی مورد سوال قرار می‏دهند را بدانید و اصول و اخلاق حرفه‏ ای را رعایت کنید.

در این دوره قصد داریم اصول و نکات کاربردی برای داشتن ارائه ‏ای قوی و موثر که با مغز و قلب سرمایه‏ گذاران ارتباط برقرار می‏کند را بیان کنیم.

سرفصل های اصلی دوره

چه موضوعاتی در این دوره طرح خواهد شد :

 

  • مذاکره چیست؟
  • ابزارها و مهارتهای مورد نیاز مذاکره
  • اصول مذاکره
  • ترفندها در مذاکره
  • نحوه ارائه موثر به سرمایه گذاران
Date