۰۹۳۵۸۳۹۹۲۸۳

شعبه مرکزی اصفهان: میدان آزادی، ابتدای خیابان ملاصدرا، فرعی 13، پلاک 52

Top

اکران گروهی کارگاه «استخراج ارزش پیشنهادی فینتک ‏ها با رویکرد دیزاین»

اکران گروهی کارگاه «استخراج ارزش پیشنهادی فینتک ‏ها با رویکرد دیزاین»
مدرسه فینتک

معرفی دوره

با بروز تغییرات عمده در جوامع بشری، فناوری‌ها و مدل‌های کسب و کار هر روز شاهد ایجاد نوآوری‌هایی هستیم که زندگی را دچار تغییرات چشمگیری می‌کند.در سالهای اخیر تحول دیجیتال در بانک‌ها آغاز شده و در سطوح مختلف در جریان است و روند جدیدی در دنیا در شرف وقوع است که از آن به عنوان بانکداری باز یاد می‌شود با این دیدگاه شرکای تجاری با طراحی مدل کسب و کار اختصاصی خود به ارائه سرویس‌های سفارشی سازی شده به دسته‌های خاص مشتریان بر روی پلتفرم بانک‌های بزرگ می‌پردازند. این سرویس‌ها با ترکیب سرویس‌های بانکی و سایر سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز مشتریان و با استفاده از فناوری‌های نوین نیازمندی‌های مشتریان را برطرف کرده و تجربه جدیدی از دریافت سرویس و خدمات را به آنها ارائه می‌دهند.کسب و کارهایی که به ارائه سرویس‌های اینچنینی می‌پردازند به عنوان فین تک شناخته می‌شوند فین تک‌ها در ابتدا به عنوان رقبای بانک‌ها شناخته می‌شدند اما امروزه همکاری بانک‌ها و فین تک‌ها اجتناب ناپذیر است.

 

چگونگی برگزاری رویداد در پویتک

با هدف برقراری عدالت آموزشی و توانمندسازی زیست‌بوم کارآفرینی شهر اصفهان، با کمک و پیگیری پویتک، امکان استفاده رایگان ساکنان شهر اصفهان از مجموعه وبینارهای هفته فناوری مالی فراهم گردید. در این روش، وبینار در پویتک اکران خواهد شد، و امکان پرسش و پاسخ با مدرس وجود خواهد داشت. همچنین این رویداد فرصت خوبی است تا به صرف یک نوشیدنی گرم، شبکه‌سازی کنیم و گپ و گفت کوتاهی داشته باشیم.

این کارگاه، به صورت مستقیم در پویتک «اکران» خواهد شد و امکان پرسش و پاسخ با مدرس دوره بصورت آنلاین وجود دارد.

استخراج ارزش پیشنهادی فینتک ها با رویکرد دیزاین

چرا مهم است شیوه تفکرمان را در مورد خلق محصول یا خدمت جدید یا توسعه آن بازبینی کنیم؟

 

ما در عصر تجربه و حتی فراتر از آن زندگی می کنیم. چه ارائه دهنده یک محصول باشیم چه خدمت، مردم سطح بالایی از تجربه را از ما طلب می کنند. با توجه به سرعت و روند تغییرات در عصر حاضر نیازهای زیادی برای کاربران پیش آمده که دیده نشده است. این موضوع زمانی که تکنولوژی و اطلاعات به آن اضافه می شود، پیچیده تر هم می شود. در میان تمام این درهم تنیدگی ها تفکر طراحی با تکیه بر خلاقیت و استفاده از فرآیند ها و ابزارهای خود سعی دارد احتمال موفقیت افراد در کسب و کارشان را افزایش دهد.

مسئله کسب و کار از جایی شروع می شود که سوالات درستی طرح شود. در این دوره / کلاس قصد داریم سوالاتی در مورد کارمان طرح کنیم و با استفاده از ابزارهای مناسب به آن پاسخ دهیم.

سرفصل های اصلی دوره

چه موضوعاتی در این دوره طرح خواهد شد :

 

  • تفکر طراحی چیست؟
  • طراحی سرویس چیست؟
  • نوآوری و تکنیک های آن
  • روش های طراحی سرویس
  • تحقیقات و جمع آوری اطلاعات
  • طراحی پرسونا
  • طراحی جرنی مپ
  • استخراج ارزش پیشنهادی با روش Lotus blossom
  • آزمون ارزش پیشنهادی استخراج شده
Date