۰۹۳۵۸۳۹۹۲۸۳

شعبه مرکزی اصفهان: میدان آزادی، ابتدای خیابان ملاصدرا، فرعی 13، پلاک 52

Top

اکران گروهی کارگاه «آشنایی با بانک ها و کسب و کار آنها»

اکران گروهی کارگاه «آشنایی با بانک ها و کسب و کار آنها»
مدرسه فینتک

معرفی دوره

با بروز تغییرات عمده در جوامع بشری، فناوری‌ها و مدل‌های کسب و کار هر روز شاهد ایجاد نوآوری‌هایی هستیم که زندگی را دچار تغییرات چشمگیری می‌کند. در سالهای اخیر تحول دیجیتال در بانک‌ها آغاز شده و در سطوح مختلف در جریان است و روند جدیدی در دنیا در شرف وقوع است که از آن به عنوان بانکداری باز یاد می‌شود با این دیدگاه شرکای تجاری با طراحی مدل کسب و کار اختصاصی خود به ارائه سرویس‌های سفارشی سازی شده به دسته‌های خاص مشتریان بر روی پلتفرم بانک‌های بزرگ می‌پردازند. این سرویس‌ها با ترکیب سرویس‌های بانکی و سایر سرویس‌ها و خدمات مورد نیاز مشتریان و با استفاده از فناوری‌های نوین نیازمندی‌های مشتریان را برطرف کرده و تجربه جدیدی از دریافت سرویس و خدمات را به آنها ارائه می‌دهند.کسب و کارهایی که به ارائه سرویس‌های اینچنینی می‌پردازند به عنوان فین تک شناخته می‌شوند فین تک‌ها در ابتدا به عنوان رقبای بانک‌ها شناخته می‌شدند اما امروزه همکاری بانک‌ها و فین تک‌ها اجتناب ناپذیر است.

چگونگی برگزاری رویداد در پویتک

با هدف برقراری عدالت آموزشی و توانمندسازی زیست‌بوم کارآفرینی شهر اصفهان، با کمک و پیگیری پویتک، امکان استفاده رایگان ساکنان شهر اصفهان از مجموعه وبینارهای هفته فناوری مالی فراهم گردید. در این روش، وبینار در پویتک اکران خواهد شد، و امکان پرسش و پاسخ با مدرس وجود خواهد داشت. همچنین این رویداد فرصت خوبی است تا به صرف یک نوشیدنی گرم، شبکه‌سازی کنیم و گپ و گفت کوتاهی داشته باشیم.

این کارگاه، به صورت مستقیم در پویتک «اکران» خواهد شد و امکان پرسش و پاسخ با مدرس دوره بصورت آنلاین وجود دارد.

آشنایی با بانک ها و کسب و کار آنها

 

بانک ها نهاد هایی هستند که سالهاست در جوامع بشری حضور داشته و همواره نقش مهمی در اقتصاد و زندگی مردم داشته اند. بانک ها همیشه به عنوان منبع قدرت و ثروت شناخته میشوند ، اما امروزه پدیده های جدید ظهور کرده که این مفاهیم را با چالش های جدی مواجه کرده است. فناوری های جدید ورود رقبای جدید را به حوزه کسب و کار بانک ها تسهیل کرده اما برای ورود به قلمرو امپراطوری توانمند و ثروتمند بانک ها و شریک شدن در کسب و کار و سود سرشار آنها آشنایی کامل با روند های اجرایی آنها ، مدل های درآمدی و نقاط قوت و ضعف آنها ضروری است. در این دوره آموزشی قصد داریم نگاهی هر چند گذرا به کسب و کار بانک ها انداخته و با کسب و کار آنها از نزدیک آشنا شویم ، تا بتوانیم ایده های جذاب تری به مشتریان ارائه کرده و به عنوان یک فین تک محبوبیت بیشتری نسبت به بانک ها پیدا کنیم.

سرفصل های اصلی دوره آموزشی آشنایی با بانک ها و کسب و کار آنها

چه موضوعاتی در این دوره طرح خواهد شد :

 

  • تاریخچه بانک ها
  • فعالیت بانک های سنتی
  • جذب منابع (سپرده ها)
  • تخصیص منابع (تسهیلات)
  • ضمانت نامه ها
  • خدمات ارزی
  • منابع و مدل های درآمدی بانک ها
  • تغییر مدل کسب و کار در بانک
  • تحول در بانک، چشم انداز بانکداری در آینده
Date