۰۹۳۵۸۳۹۹۲۸۳

شعبه مرکزی اصفهان: میدان آزادی، ابتدای خیابان ملاصدرا، فرعی 13، پلاک 52

Top

دانش آموختگان مدرسه کسب و کار 99

چهارمین دوره مدرسه کسب و کار پویتک، شهریور ۹۹ آغاز به کار کرد. این دوره بصورت آنلاین برگزار شد و به مدت ۴۵ روز به طول انجامید. دوره شامل ۴۴ ساعت وبینار آموزشی و ۲۲ ساعت وبینار منتورشیپ و کوچینگ روزانه، برای راه اندازی و رشد یک کسب و کار بود. با شرکت‌کنندگان این دوره بیشتر آشنا شویم:

mkdf-team-image

پریسا جعفری

مدیر مدرسه کسب‌و‌کار رهیار

علاقه‌مند به حوزه تولید محتوا است و تلاش می‌کند تا با تولید محتوای تخصصی، وبلاگ‌نویسی و تعیین استراتژی‌های محتوایی و بازاریابی محتوا به کسب‌و‌کارها کمک کند. او کتاب‌هایی که در حوزه کودک و نوجوان نوشته است.

mkdf-team-image

بهاره ثاقب

دانشجوی دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی

بهاره ثاقب در حال حاضر دانشجوی دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی - مدیریت بازاریابی است. بسیار به تدریس علاقه‌مند است و همچنین فعالیت در حوزه استارتاپ و کوچینگ کسب و کار از دیگر علاقه‌مندی‌های او است.

mkdf-team-image

محمدحسین آقابابا

دانشجوی پزشکی

محمدحسین آقابابا رتبه ۲۰ کنکور سال ۹۶ است و در حال حاضر دانشجوی ترم هفت رشته پزشکی است. او به دلیل دانش و مهارت قبلی‌اش به ریاضیات و برنامه نویسی، به حوزه هوش مصنوعی در پزشکی علاقه زیادی دارد.

mkdf-team-image

محمد سامع

طراح معماری

فارغ‌التحصیل دانشگاه هنر اصفهان و مسلط به نرم افزار های مدلینگ و رندرینگ معماری است. تجربه دوسال طراحی با رویکرد پارامتریک و ساخت دیجیتال دارد و به مارکتینگ و هوش مصنوعی و ساخت آبجکت در معماری علاقه‌مند است.

mkdf-team-image

نازلی دارخال

کارشناس آزمایشگاه طیف سنجی

کارشناس ارشد فیزیک هسته‌ای، دارای مدارک فیزیک بهداشت و مسئول طرح و حفاظت در برابر اشعه، متخصص در رادیو گرافی اشعه ایکس است. علاقه‌مند به بیزینس مسکن است و در گذشته در این زمینه فعالیت داشته.

mkdf-team-image

مریم جهاداکبر

کارشناسی معماری

مریم جهاداکبر لیسانس رشته مهندسی معماری دارد و علاقه‌مند به عکاسی، طراحی، ایده پردازی، زبان انگلیسی، پژوهش، نرم افزار های معماری و تجربیات جدید است. همچنین رتبه ی اول مسابقه ی گذر ساخت سال ۱۳۹۵ را کسب کرده است.

mkdf-team-image

نفیسه شریفی

مهندسی معماری

نفیسه شریفی فارغ‌التحصیل رشته معماری، مقطع کارشناسی است. عضو تیم تحقیقاتی پروژه کوشک دانشجویی است. از دیگر علایق او می‌توان فعالیت در حوزه استارتاپ و ایده و خلاقیت و ادبیات اشاره کرد.

mkdf-team-image

محمدهادی شریفانی

دانشجوی کارشناسی کامپیوتر

محمدهادی شریفانی در رشته تحصیلی مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی ترم 3 دانشگاه دولتی شهرکرد، مشغول به تحصیل است. به حوزه‌های مختلف رشته کامپیوتر مانند گرافیک و برنامه نویسی موبایل و وب علاقه دارد.

mkdf-team-image

شایسته فرح

مدرس دانشگاه

دانشجوی مقطع دکتری معماری، طراح معمار و پژوهشگر حوزه معماری است. همچنین دبیر و داور مسابقه طراحی المان بیمارستان پروفسور سمیعی و دبیر کنگره تاریخ معماری و شهرسازی - استان هرمزگان بوده است.

mkdf-team-image

علیرضا قریشی

دانشجوی کارشناسی کامپیوتر

در رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه اصفهان مشغول به تحصیل است. به دیجیتال مارکتینگ و حسابداری و موضوعات اقتصادی علاقه‌مند است. سابقه سبد گردانی بورس را دارد و با تحلیل تکنیکال و بنیادی در بازار های مالی آشنایی دارد.

mkdf-team-image

امیر صارمی

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سریر اوج سلامت

ایمنولوژیست و عضو پروژه سرطان ایمونولوژی شبکه جهانی آموزش و پژوهش یوسرن است. عضو انجمن ایمونولوژی و آلرژی ایران و بنیانگذار پلتفرم خدمات بین المللی سلامت HUT و مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سریر اوج سلامت است.

mkdf-team-image

حسن شفیعی

کارشناس ارشد معماری

حسن شفیعی کارشناس ارشد معماری است. پژوهشگر حوزه ی معماری دیجیتال است و تجربه ی فعالیت در تیم های مختلف طراحی وساخت دیجیتال دارد. او همچنین برنده جایزه معماری آرکیتایزر آمریکا در سال 2017 است.

mkdf-team-image

جواد معتمدزاده

کارشناس ارشد معماری

جواد معتمدزاده کارشناس ارشد معماری است. همچنین عضو اصلی انجمن مهندسان معمار استان یزد و دارای پروانه اشتغال پایه دو طراحی و نظارت از وزارت راه و شهرسازی است. او علاقه‌مند به کارآفرینی ‌می‌باشد.

mkdf-team-image

وحیدرضا مختارزاده

همبنیانگذار دو استارتاپ تاچ فلور و تاووس

فارغ‌التحصیل علوم کامپیوتر در مقطع کارشناسی ارشد و همبنیانگذار دو استارتاپ تاچ‌فلور و تاووس است. به همراه تاچ‌فلور، در مسابقه استارتاپ‌های شهرک‌های صنعتی به عنوان سومین استارتاپ برتر ایران شناخته شده است.

mkdf-team-image

نیلوفر کرانی‌زاده

کارشناس پژو هشگاه میراث فرهنگی

نیلوفر کرانی‌زاده فارغ‌التحصیل رشته برنامه‌ریزی و تحلیل سیستم‌های اقتصادی در مقطع کارشناسی ارشد است. اکنون کارشناس فناوری و کاربردی‌سازی معاونت فناوری و کاربردی‌سازی پژوهشگاه میراث فرهنگی می‌باشد.

mkdf-team-image

امیر یعقوب‌زاده

شهرساز و طراح شهری

پژوهشگر در حوزه شهرسازی و میراث فرهنگی که از طریق مرکز نو آوری پژوهشگاه با اکوسیستم کسب و کارهای فعال در حوزه شهرسازی، میراث فرهنگی و گردشگری، درحال مطالعه روشی برای استفاده از تکنیک‌های کسب و کار در شهرسازی است.

mkdf-team-image

امین هادی

دانشجوی دکتری دانشگاه تهران

امین هادی دانشجوی دکتری دانشگاه تهران و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد هوش مصنوعی دانشگاه اصفهان و مدیر دیجیتال مارکتینگ است. همچنین مشاور رسمی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و عضو انجمن کامپیوتر ایران است.

mkdf-team-image

سحر نوحی

کارشناس پژو هشگاه میراث فرهنگی

سحر نوحی کارشناس ارشد شیمی - فیزیک است. حوزه کاری او شناخت مواد در اشیا فرهنگی - تاریخی است. علاقه‌مند به حوزه هنری و شیمی عکس‌های تاریخی می‌باشد و دو مقاله ISI و چندین مقاله علمی - پژوهشی در این زمینه نوشته است.

mkdf-team-image

امیرصدرا صالحی

دانشجوی رشته حقوق

امیرصدرا صالحی، علاقه‌مند به تجارت خارجی است و همچنین در دوره‌های فنی حرفه‌ای در رابطه با کارآفرینی در گردشگری و صادارات کالا شرکت کرده است او در حال یادگیری زبان‌های فرانسه، روسی و عربی است.

mkdf-team-image

امیرارشیا همت

دانشجوی مهندسی کامپیوتر

امیرارشیا همت، دانشجوی کامپیوتر دانشگاه اصفهان است و به برنامه نویسی، هوش مصنوعی، پیانو، ادبیات و فلسفه علاقه‌مند است. همچنین دبیر هسته هوش دانشگاه اصفهان و co-organizer تدکس دانشگاه اصفهان است.

mkdf-team-image

علی آقابابایی

دانشجوی پزشکی

دانشجوی سال سوم پزشکی و جزو معدل های برتر ورودی است. به کارهای پژوهشی علاقه‌مند است و تا کنون موفق به انتشار چندین مقاله پزشکی در مجلات معتبر شده. راه اندازی یک کسب و کار نیز از علائق اوست.